• Welkom bij sv Oosterheem

    de gezelligste voetbalvereniging
    van Zoetermeer
    sv Oosterheem:
    Een leven lang voetballen!
  • Wedstrijdsecretariaat

  • Algemeen

    Het wedstrijdsecretariaat Senioren wordt bemand door Taco den Boer.
    tacodenboer1212@gmail.com
    06 45766172

    Voor de zondagafdeling wordt hij geassisteerd door Mukesh Bainathsa
    06 22252552
    mukesh_rosita@hotmail.com

    Houdt je als leider/ aanvoerder op de wedstrijddag aan het volgende:

    • De digitale wedstrijdformulieren direct na na afloop van de wedstrijd invullen. Gebruik hiervoor de WedstrijdApp. Je kunt het fotmulier vrijdagavond al invullen.
    • Rode kaarten (van eigen partij en/of tegenstander) en gestaakte wedstrijden dienen direct na afloop van de wedstrijd gemeld te worden. Alleen wanneer dit gebeurt kan de vereniging een verweerschrift schrijven.
    • Een wedstrijd uitstellen kan alleen wanneer de aanvraag voor dinsdag 12:00 binnen is bij de KNVB. Een wedstrijd uitstellen kan maximaal 1 keer per jaar. Aan het einde van het seizoen kan dit helemaal niet meer, omdat de competitie dan het einde nadert. 
    • In overleg met de tegenpartij een nieuwe wedstrijddag bepalen. Hiervoor de KNVB regels hanteren in overleg met Taco den Boer.

    Hierbij de telefoonnummers van de weekenddienst. Als er een KNVB scheidsrechter nog niet aanwezig is of niet opgekomen, dan kun je contact opnemen met de heren die evt. voor een vervanger kan zorgen.

    Scheidsrechters jeugdvoetbal bij Theo Frankhuizen à 06-53774629
    (Assistent-) scheidsrechters zaterdag senioren bij Dick Verwoerd  06-53260579
    (Assistent-) scheidsrechters zondag senioren bij Jan Pennings of Wim Rensen   06-57575835

  • Afspraken

    S.V. Oosterheem is van oorsprong een kleine vereniging waarbij het succes van een elftal gebaseerd is op de inzet van zijn leiders, aanvoerders en spelers. Ook dit jaar worden er een aantal zaken van jullie gevraagd. Waar ik jullie hulp bijvoorbeeld voor nodig heb zijn de elftalindelingen. In sportlink zijn in principe alle spelers gekoppeld aan jullie elftal. Het kan echter zijn dat er een oneffenheid in het systeem zit. Ik vraag jullie dan ook voor het begin van jullie eerste bekerwedstrijd te controleren of alle spelerspassen aanwezig zijn op de vereniging. Mocht er een speler niet in jullie sportlinklijst staan of ontbreekt er een spelerspas, laat het mij dan weten. In principe blijven de spelerspassen op de vereniging. Zo kunnen we gemakkelijk een pas terugvinden als een speler met een ander elftal meespeelt. Verder dienen een aantal spelers een nieuwe pasfoto in te leveren. Een overzicht vind je hier. Zou je willen (blijven) controleren of één van jouw spelers in dit overzicht staat? Een pasfoto kan ingeleverd worden bij de vereniging (t.a.v. de ledenadministratie / Chris van Dijke).

    Aangezien ik zelf ook voetbal op de zaterdag is het niet mogelijk dat ik hele zaterdagen op de vereniging fysiek aanspreekbaar ben. Op de zondag heb ik andere hobbies dus dan kan ik er helemaal niet zijn.

    Vandaar dat we de volgende werkwijze hanteren. Op onze site zullen de veld- en kleedkamer indeling te zien zijn. In de bestuurskamer en op het bord in de gang zal deze tevens te zien zijn. De sleutels van de kleedkamer hangen in de bestuurskamer.

    Jullie kunnen zelf het wedstrijdformulier invullen (vergeet hierbij niet de grensrechters in te vullen). Indien je nog informatie wilt over het invullen van het digitale wedstrijdformulier, stuur dan een e-mail terug om een afspraak te maken. In de rust zal er thee beschikbaar zijn. Misschien kan je zelf even de kantine in lopen om de thee aan te nemen voor jouw team en je tegenstander. Onverhoopte rode kaarten (van eigen partij en/of tegenstander) en gestaakte wedstrijden dienen direct na afloop van de wedstrijd gemeld te worden. Alleen dan kan de vereniging een verweerschrift schrijven. De formulieren hiervoor bevinden zich in de bestuurskamer.

    Elk elftal dient zelf te voorzien in een scheidsrechter. Sommige elftallen hebben een eigen scheidsrechter, sommige elftallen zullen moeten uitwisselen met andere elftallen die op dezelfde dag spelen. Als jullie daarbij hulp nodig hebben (bijvoorbeeld in de vorm van een telefoonnummer), dan help ik je graag, maar ik verwacht wel een actieve eigen bijdrage. De club voorziet verder in een aantal trainingsmaterialen (in bruikleen): 3 ballen, 10 hesjes (2 kleuren), 10 dopjes en 4 pionnen. Overige materialen kunnen tegen inkoopsprijs worden aangeschaft bij de vereniging. De trainingsspullen kunnen worden opgeborgen in het materiaalhok in een afgesloten kastje. De sleutel en de spullen ontvang je bij de aankomende trainingen. Jules en Dennis belasten zich daarmee. Verder is het goed te weten dat er vanaf dit seizoen gepind kan worden op de vereniging. Ook eventuele achterstallig contributies kunnen hier voldaan worden.
    Ik wens jullie, mede namens Fred van Dokkum en Chris van Dijke, een sportief seizoen toe.

    Taco den Boer